Ausstehende Rückerstattung COVID 19

  • Ungelöst
  • 03 Sep 2020
  • #112448
  • 440
Anzeige

Reservierungscode 17089086 (Ticket 3611845)
Wir warten seit April auf die Rückerstattung der Flüge wo bleibt das Geld?

Teilen

03-09-2020 um 11:23 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

09-09-2020 um 17:31 Uhr


Hi ******

Thanks for providing your booking ID.

Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

One of our agents will have a look, contact the airline to aks for an update, and come back to you with an update.

Thanks

09-09-2020 um 18:45 Uhr


We booked a flight Munic Dakar. Tripmonster sold us flights via Brüssel a complete package. Without flying to Brussels we could not fly to Senegal. We never would fly only to Brussel. We request reimbursement of the whole flight package .

09-09-2020 um 18:49 Uhr


Wir hatten ein gesamt Paket München Dakar München gebucht. Tripmonster hat uns diese Flüge via Brüssel verkauft. Selbst wenn Brüssel noch angeflogen werden konnte unser Endziel war Dakar. Bitte erstatten sie die kompletten Flugkosten nebst Gebühren zurück.

11-09-2020 um 18:00 Uhr


Dear ******

We are sorry to hear that you could not fly as planned.

Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

In any case, one of our agents has checked your case with the airline, and confirmed that the refund is still pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of days, but unfortunately we don´t know how long the process on the airline side will take.

You must have received an e-mail with all the details. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues from Advanced Customer Support team, if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

07-10-2020 um 18:18 Uhr


Leider haben wir die Rückerstattung der nicht in Anspruch genommenen Flüge von Tripmonster immer noch nicht erhalten wir warten darauf.

07-10-2020 um 18:20 Uhr


Leider haben wir die Rückerstattung der nicht in Anspruch genommenen Flüge von Tripmonster immer noch nicht erhalten wir warten darauf.
Until today we have not received any refund from Tripmonster, we are waiting!

Abschließende Betrachtung des Verbrauchers

21-11-2020 um 15:58 Uhr


Problem ungelöst

1 / 10

Kundenservice Note

NEIN

Weiterempfehlung?

Ich habe immer noch keine Rückerstattung der Flüge erhalten und keine Rückmeldung wie lange ich noch warten muss?

23-12-2020 um 14:45 Uhr


Dear customer,

According to our records your refund was already processed last December 17th.

Therefore, for our part (unless you tell us otherwise) we consider the case closed. Should you have any further requests or comments, please don´t hesitate to come back to us.

Regards

9
Tripmonster
Zufriedenheitsindex: 52.7/100

Problem mit Tripmonster?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.