Sehr geehrte Damen und Herren,
bis Heute ich habe keine Erstattung auf meinen Konto erhalten.
Flug ohne mein Verschulden abgesagt.
Mit freundlichen Grüßen
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05-09-2020 um 19:03 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von Tripmonster
09-09-2020 um 17:32 Uhr
Hi ******
In order to check your case in details, we need to contact the airline so as to check with them what is the status of your refund.
Would you be so kind to provide us your booking ID (8 digit code in the confirmation e-mail) so that one of our agents can have a look and come back to you with an update?
Thanks
Antwort von Tripmonster
29-09-2020 um 17:53 Uhr
Hi
We would be glad to help you with your booking, but unfortunately with the information you provide in your review it is not enough to detect your case.
Should you still be having issues, please contact us back so that one of our agents can check your case in details.
Thanks
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