Vrijdag 23.06.2023 om ±13.50 heb ik via DHL uw pakket(1164988) ontvangen.
Toen ik de doos opende zaten er GEEN 45x, maar 25x FA Deo Zerstäuber Luxurious Moments in.
Dit zijn er 20x FA Deo Zerstäuber Luxurious Moments TE WEINIG!?!
Nu heb ik meteen contact gehad met DHL, om te vragen of zij niet 1 doos met de resterende 20x FA Deo Zerstäuber Luxurious Moments waren vergeten, maar DHL zei dat DHL maar 1 pakket voor mij had, en die hadden zij aan mij afgeleverd.
Ook heb ik Vrijdag 23.06 EN Maandag 26.06 naar jullie gebeld, maar ik kan jullie NIET bereiken!?!
Zo 18 juni 2023 om 12:57 heb ik van jullie een mail ontvangen waarin jullie bevestigen dat :
- Bestelldatum 18.06.2023
- Vorausichtl. Zustellung : 22.06 - 23.06.2023
- Bearbeitungsstatus : Wartet auf Verkassen Zahlung
- Bestellte Artikel : 45x FA Deo Zerstäuber Luxurious Moments = € 80.55
Nu heb ik dit bedrag = € 80.55 meteen betaald, anders zouden jullie mijn bestelde artikel niet sturen!
Mijn vraag is nu, WANNEER, en HOE krijg ik de, al door mij betaalde, 20x FA Deo Zerstäuber Luxurious Moments ?!?
Graag hoor ik hier zsm. over.
Met Vriendelijke Groet,
Teilen
Ärger mit Drogerie-Depot?
Schreib sofort eine Beschwerde und löse dein Problem!
Beschwerde schreiben!Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
21-07-2023 um 00:28 Uhr
Problem behoben
5 / 10
Kundenservice NoteJA
Weiterempfehlung?Zeer moeilijk te bereiken!
Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.