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Reklamationen & Beschwerden (1.062)

Unzufriedene Verbraucher teilen Ihre Reklamationen und Beschwerden mit LMX. Lese echte Kundenerfahrungen und schaue wie das Unternehmen auf öffentliche Kritik reagiert und die Probleme seiner Kunden löst.

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LMX Reisebetreung

Unser Reisebetreuer wollte uns nur das teuerste verkaufen, und hat uns sehr schlecht beraten, alle Informationen haben nicht gestimmt, die Fahrtzeiten sowie die der Ablauf, der Besuch im Schmuckladen wurde gar nicht erwähnt…zudem mussten wir uns innerhalb eine halben Stunden entscheiden, weil er sonst nicht mehr in unser Hotel kommen würde da wir zu wenig Gäste wären! Er war jedoch am nächsten Tag wieder im Hotel und wir sowie die andere Familie (aus unserem Hotel) wurden komplett von ihm ignoriert!

LMX Falsche Name

Sehr geehrte Damen und Herren, Wir haben vom LMX International ein Pauschalreise gekauft mit Ruckflug mit Tailwind am 11.09.23 ,Antalia-Nuernberg um 05:00 Uhr !Es gibt eine Fehler drauf ,meine Name steht 2 Mal drin und die Frau fehlt.Aso müssen wir ändern ,statt erste "****** ****** (mit Deutche Staatangehörigkit )" soll die Frau "****** Veronica Daniela " sein.Bitte um Hilfe. Danke für Ihre Verständnis und Ihre baldige Antwort! Mit freundlichen Grüßen, ****** ****** Walter

LMX Erster Urlaub im Leben komplett im Arsch

Hotel Überbucht, daher nachts um 3 Uhr Unterbringung im 20 km entfernten Hotel. Blöd nur das diese davon nichts wussten und auch ausgebucht waren. Netterweise bot man uns für eine Nacht eine Schlafmöglichkeit an. Am nächsten Morgen Unterbringung in einem Weiteren Hotel. Dieses war allerdings komplett verschmutzt mit defekter Klimaanlage. Hatten extra ein deutschsprachiges Hotel gebucht und hängen nun in einem Hotel fest indem außer spanisch nur unzureichendes englisch gesprochen wird. Routen und Aktivitäten die geplant und gebucht waren sind für die Katz. Bei den Beschwerde-Hotlines von Jumbonline geht niemand ran. So wird einem der lang ersehnte Urlaub madig gemacht. Werden in Zukunft wieder lieber zu Hause bleiben

LMX Katastrophe

Sehr geehrte LMX Service Team, Buchungsnummer : 2842395 Ich habe Hoffnung, dass sie verstehen , dass meine Reise Schief gelaufen ist. Ich habe ein Familienzimmer gebucht, aber Ich habe 2 separate Zimmern bekommen. Wir haben jeden tag gebeten, dass unsere Zimmern gewechselt werden, jedoch haben wir immer die gleiche Antworten und Ausreden bekommen...."Wir haben keine freie Familienzimmern". Außerdem gab es einen Stromausfall und 2 Tagen kein Wasser im Zimmer. Es gab auch 1 Tag kein Internet und außerdem war das Essen nicht frisch und nicht gut gekocht. Die Zimmern waren auch sehr dreckig......Ext Eigentlich habe ich eine Beschwerde durch Diana Travel gemacht und die Reiseleiterin ist die Zeuge. Sie können sie kontaktieren und informieren. Siehe Beilag, Ich bitte Sie um volle Entschädigung. Mit freundlichen Grüßen. ****** ******

LMX Flugverspätung FlyEgypt

Sehr geehrte Damen und Herren des LMX Touristik Teams, Es bezieht sich auf die Reise vom 12.7.23 bis 19.7.23 Hurghada Pauschalreise. Buchungsnummer: 2777468 Mitreisende: ****** ******, geb. 21.4.1986 Michael ******, geb. 18.11.1979 Alisa Cecil ******, geb. 7.1.2012 Im gestrigen Kundengespräch mit Ihrem Serviceverater Paul Sterzik habe ich Ihre Email Adresse bekommen. Leider muss ich mich mit einer Reklamation an Sie wenden. Zum Sachverhalt: Wir wurden pünktlich um 10.10 Uhr aus unserem Hotel Golden Beach Resort in Hurghada abgeholt. Der Rückflug wie er am 19.7.23 um 14.00 Uhr geplant war, konnte von seitens der Fluggesellschaft FlyEgypt nicht eingehalten werden. Es gab technische Probleme am Flugzeug. Wir wurden am Flughafen Hurghada mehrere Stunden vertröstet und sind dann gegen 18.00 Uhr in ein Austausch-Hotel gebracht worden. >Der Rückflug erfolgte dann erst am 21.7.23 um 1.30 Uhr nachts. Der Rückflug hatte somit eine Flugverspätung von 35,5 Stunden.< Nun bitte ich Sie höflichst und auf Empfehlung Ihres Serviceberaters meinen Anspruch auf eine Entschädigung zu prüfen und mir ein positives Ergebnis mitteilen zu können. Aber bei einer Flugverspätung von mehr als 3 Stunden gelten ja bereits hohe Rückerstattungssummen. Im Anhang sende ich Ihnen ein Schreiben der Fluggesellschaft FlyEgypt mit, dort bestätigt die Fluggesellschaft die technische Störung und bestätigt auch die neue Rückflugzeit. Gänzlich war der Urlaub super in Ordnung und ich würde jederzeit wieder eine Reise bei LMX Touristik.Von Ihrer Seite gab es vorab immer ausreichend Informationen über Zeitverschiebungen im Flugplan usw. Ich habe mich bei Ihnen sehr gut aufgehoben gefühlt. In einem kurzen Email Austausch mit Check24 konnte konnte die dortige Reklamationsabteilung keine positive Rückmeldung geben. Wieviel Anspruch habe ich denn pro Person? Nun hoffe ich auf eine gute Zusammenarbeit, sodass wir gemeinsam eine Endschädigung erwirken können. Bitte bestätigen Sie mir den Eingang meiner Email. Bei Fragen stehe ich Ihnen gern unter der Nummer 0172 1894411 zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen, ****** ******

LMX Horror Hotel

In unseren "all inclusive Hotel " war nicht alles all inclusive, das essen war extrem schlecht und ist uns nicht gut bekommen, zu dem haben die Saftmaschine und der Heißgetränke Automat nicht funktioniert. Es gab jeden Tag das selbe zum Essen und da noch nicht einmal Auswahl, altes ekliges essen und dann sowas wie trockene Nudeln. die Zimmer sind verdreckt und extremst runtergekommen, es läuft permanent Wasser aus der Badewanne und und es herrscht Rutschgefahr, Eklige Flecken überall (Hocker, Bettwäsche, Gardinen, Handtücher)und kein Zimmerservice, wir mussten nach Klopapier betteln um Handtücher Ebenso. Offene Stromkästen (Kabel schauen ins Zimmer)was super gefährlich ist. Klimaanlage hat erst nicht funktioniert. Mitarbeiter wissen nichts noch nicht einmal wie man die Klimaanlage bedient, im ganzen Hotel sprechen zwei Mitarbeiter Englisch, sehr unfreundlich, machen sich über die Probleme lustig. Pool ist veraltet und 50% der liegen sind aufgrund von Materialschwäche durchgebrochen. Die Wandfarbe in unserem Zimmer fällt aufgrund eines Wasserschadens ab und liegt überall auf dem Boden. Der Kühlschrank ist gelb und steht Unterwasser. Matratzen sind durchgelegen und unbequem. Nach diesem Urlaub verlange ich eine finanzielle Entschädigung. Ich sende gerne noch Fotos wenn nötig.

LMX Katastrophe

Also eigentlich sollten wir am Montag den 24.07.2023 um 18 Uhr landen auf Mallorca sind aber mit 2 std Verspätung gelandet um ca 23.50 waren wir dann im Hotel wo es weder essen noch etwas zu trinken für uns gab (all in gebucht ) . Dann wurden wir in ein neben Gebäude verfrachtet welches geschätzt 600-800m von der Reception,pools,Restaurants etc entfernt . Angekommen am Zimmer trifft uns ein Schlag eine runter gekommene Seiten Straße völliger kriminell und unsicher . Das Zimmer der reinste drecksstall ! Arm Eisen und Schimmel im Bad eine Balkontüre im eG welche von außen von jedem Geöffnet werden kann !nichts was einem 3 Sterne Zimmer annähernd ähnelt ! Nachdem wir uns beschwert haben an der reception konnten wir am nächsten Tag ein neues Zimmer beziehen im Haupt Hotel wofür wir dann nochmal 120€ bezahlen musste . Das Essen ist einfach nicht lecker alles ist verkocht und matschig angebrannt oder roh ! Des Weiteren bekomme ich seid Dienstag keinen Reisebegleiter zu Gesicht niemanden ans Telefon der deutsch sprechen kann ! Diese Reise sollte ein Urlaub werden und ist lediglich ein Alptraum ! Wir wollen entschädigt werden und das Stellung bezogen wird und im Besten Fall schnellstens einen Reisebegleiter von lmx in unserem Hotel ! Mit freundlichen Grüßen

LMX Reisereklamation Pauschalreise 30.06. - 11.07.2023, LMX-2885235

Sehr geehrtes LM X Team, ich möchte hiermit eine formelle Reklamation bezüglich meines Aufenthalts im Hotel The One Club während des Zeitraums vom 30.6.2023 bis 11.7.2023 einreichen. Leider war meine Erfahrung mit dem Hotel äußerst enttäuschend, und ich bin über die Qualität des Services zutiefst besorgt. Zuallererst war die Qualität des Essens im Hotel miserabel. Die Mahlzeiten waren von minderer Qualität und hinterließen einen sehr negativen Eindruck. Des Weiteren waren die Zimmer stark abgenutzt, was zu einer insgesamt unangenehmen Erfahrung führte. Darüber hinaus wurde uns während des Frühstücksbuffets an zwei Tagen keine Butter zur Verfügung gestellt. Es ist inakzeptabel, dass eine grundlegende Zutat wie Butter fehlt, insbesondere bei einem Hotel dieser Kategorie. Zudem wurden uns nur bei der Anreise Wasserflaschen zur Verfügung gestellt, während wir ansonsten aufgefordert wurden, unsere Flaschen selbstständig aufzufüllen. Ein weiterer Kritikpunkt betrifft das Abendessen, welches eine absolute Katastrophe war und wir gezwungen waren außerhalb vom Hotel zu essen . Das all-inclusive Angebot wurde jeden Abend um 22:30 Uhr beendet, anstatt wie angegeben um 23:00 Uhr. Diese Tatsache hat meine Urlaubserfahrung erheblich beeinträchtigt. Ich bin zutiefst enttäuscht darüber, dass LM X mit einem Hotel wie The One Club zusammenarbeitet, welches derart mangelhaften Service bietet. Angesichts dieser erheblichen Mängel und Unannehmlichkeiten, die ich während meines Aufenthalts erlebt habe, beantrage ich eine angemessene Entschädigung. Am 6 Tag haben wir unser Hotel gewechselt und sind nach Dalyan in das Grand Emir aqua resort gewechselt um wenigsten noch ein paar schöne Tage zu haben . Diesen umzu haben wir aus eigene Tasche bezalt Ich hoffe, dass Sie meine Bedenken ernst nehmen und sich umgehend mit mir in Verbindung setzen, um eine zufriedenstellende Lösung zu finden. Ich erwarte zeitnahe Sehr geehrter Herr ******, hiermit möchten wir auf Ihr Schreiben, welches Sie uns hinsichtlich der oben genannten Reise zusandten, eingehen. Wir bedauern sehr, dass in Ihrem Urlaub nicht alle Punkte zu Ihrer Zufriedenheit waren. Als gewissenhafter und seriöser Reiseveranstalter sind wir immer bemüht, unseren Kunden eine einwandfreie Leistung und Service zu bieten. Selbstverständlich hätten wir bzw. unser örtlicher Vertreter Diana Travel gern auf Ihre Unannehmlichkeiten im Hotel reagiert, um Ihnen einen schönen und erholsamen Urlaub zu bereiten. Doch leider konnten wir Ihrem Schreiben nicht entnehmen, dass Sie die genannten Mängel während der Reise bei unserer örtlichen Agentur angezeigt haben. Auch bei uns in Deutschland haben Sie sich leider während Ihres Aufenthaltes im Hotel nicht gemeldet. Der Hinweis bei auftretenden Mängel unverzüglich die Reiseleitung zu informieren sowie die Telefonnummern für solche Fälle sind Ihnen vorsorglich bereits mit den Reiseunterlagen übergeben worden. Mängelanzeigen bei der Hotelrezeption sind nicht ausreichend, da die Hotelrezeption keinen Erfüllungsgehilfen des Reiseveranstalters darstellt. Der Gesetzgeber erkennt Mängelansprüche leider nur an, wenn die Mängel noch während der Reise sofort bei dem Reiseveranstalter oder seinem örtlichen Vertreter angezeigt werden, um ihm damit die Möglichkeit zu geben unmittelbar Abhilfe zu leisten. Eine persönliche oder schriftliche Mängelanzeige ist dabei nicht zwingend erforderlich. Die Grundlage etwaiger Ansprüche sehen wir daher nicht, so dass wir eine Reisepreisminderung nicht leisten werden. Wir möchten uns aber bei Ihnen für die geäußerte Kritik bedanken und sehen gerade zur Verbesserung unserer Angebotsqualität die Hinweise von Kunden als wertvolle Information. In der Hoffnung, dass Sie trotz der Unannehmlichkeiten einen schönen Urlaub verbringen konnten, würden wir uns freuen Sie wieder einmal als Reisegäste von LMX begrüßen zu dürfen. Sehr geehrte Damen und Herren, hiermit widerspreche ich Ihrer Aussage das ich mich nich während meinem Urlaub beschwert habe und auch die Agentur Diana kontaktiert habe. Dazu habe ich eine Dokumentation über Whatsapp und telefonischer Kontakt mit :Herrn Sehmi in Fetiye [07:14, 3.7.2023] Barboros: Günaydın telefonla görüştüğümüz gibi otelimizden servisinden yemeklerinden her şeyden şikayetçi olmak istiyoruz servis diye bir şey yok burada o yüzden sizden rica ediyorum bize bu konuda yardımcı olmanızı [07:16, 3.7.2023] Barboros: Dört yıldızlı otel olması imkansız sizden rica ediyorum bu konuyla ilgili ediniz saygılarla ****** koç [08:13, 3.7.2023] Lmx: Günaydın [08:14, 3.7.2023] Lmx: Öncelikle şikayet formu isterseniz doldurabilirz sorun değiş ancak sorunları bize iletirseniz belki çözümünü bulabiliriz. [09:55, 3.7.2023] Barboros: Bu formu nerden alacağım [10:59, 3.7.2023] Lmx: bU FORMU SİZİN İÇİN BİZ DOLDURUP SİZE MAİL OLARAK İLETECEĞİZ. [10:59, 3.7.2023] Lmx: Ancak tüm şikayetlerinizi mümkünse Almanca olarak yazamnız gerekiyor. [10:59, 3.7.2023] Lmx: Mail adresinizi de yazmanız gerekiyor. [11:00, 3.7.2023] Lmx: Sorunları iletirseniz çözümünü sağlamaya çalışalım [11:00, 3.7.2023] Barboros: Tamam güzel bir şikayet formu hazırlayın lütfen. Daha fazla burda kalmak istemiyorum. Otel çok güzel ama ahır gibi işletiliyor.daha ne diyim size. [11:01, 3.7.2023] Lmx: Dediğim gibi bize tüm şikayetlerinizi Almanca olarak güzel bir şekilde yazın [11:01, 3.7.2023] Barboros: ******@gmail.com [11:02, 3.7.2023] Lmx: Tüm şikayetlerinizi açık ve net bir şkeilde Almanca olarak yazmanız gerekiyor [11:04, 3.7.2023] Lmx: Otel değişikliği yapmak isterseniz bu konuda size yardımcı olabiliriz. [11:04, 3.7.2023] Lmx: Ancak müsaitlik ne durumdadır bilmiyoruz ve fiyat farkı çıkma olsaışığı da var [11:06, 3.7.2023] Barboros: Müsaitlil alt konusu planst sarigermede Zöller dadurch %60 Foul. [11:07, 3.7.2023] Barboros: Lütfen bu durumu başınızdan salmaya çalışmayın. [11:07, 3.7.2023] Barboros: Fiyat farkınızda kabul edemem [11:08, 3.7.2023] Barboros: Bu otele siz kefil oldunuz ve internette satışını siz yapıyorsunuz. [11:08, 3.7.2023] Lmx: Biz size yardımcı olmaya çalışıyoruz ve tüm olasılıkları size bildirmek durumundayız [11:08, 3.7.2023] Lmx: Şikayetlkerinizi yazdığınızda şikayet formunu tarafınıza ileteceğiz. [11:09, 3.7.2023] Barboros: Tamam anlıyorum ama sizin işletmeci deneyimleriniz kadar benimde müşteri olma deneyimlerim var [11:09, 3.7.2023] Lmx: Beyefendi size yadımcı olabilmemiz için bize ne istediğinizi tam olarak bildirmeniz gerekiyor. [12:10, 3.7.2023] Barboros: 1 keine Strandtücher 2 keine Auflage am Stand 3 Entfernung zum Stand nich wie beschrieben 4 keine alkoholische n Getränke am Strand 5 . Ab 22:30 Alkohol nur gegen Bezahlung 6. kein Service 7. das Abendessen ist eine Katastrophe 8. die Auflagen am Pool eine Katastrophe 9. Mini bar wird nicht gefüllt (Wasser) 10. unser erstes Zimmer war ein Loch haben gegen Bezahlung ein anderes bekommen 11 Wasser gibt es nur in Becher ansonsten soll man die Flaschen füllen ein Unding [12:17, 3.7.2023] Barboros: Ve burası sarıgerme ve sarıgermedeki otelin hali.gercekten ayıp. Hilton, magiclife, holiday village ve tui grup otellerinin olduğu yerde böyle bir otelle çalışıyor olmanız akıl mantık işi değil. Siz neden böyle bir bölgede böyle bir işletmeyle çalışıyorsunuz. Lütfen kendi şirket kabahatinizin olduğunuda göz ardı etmeyin. [13:01, 3.7.2023] Lmx: Teşekkürler ****** Bey. Şikayet formunuz mail adresinize gönderilmiştir. [13:11, 3.7.2023] Lmx: Merhaba, ****** Bey rehberiniz Semih Beye (+90 535 696 96 66) bilgi verildi. Kendisi sizinle iletişime geçip yardımcı olacak. bilginize 2885235_7706433 THE ONE CLUB HOTEL [13:31, 3.7.2023] Lmx: ****** Bey merhaba: fiyat farksız Dalyan Grand Emir e geçebilrsiniz, Sarıgerme de bu standartta başka otel yok maalesef. otele i bakın onaylarsanız değişikliği yapalım, Dalyan Sarıgerme arası yaklaşık 40 dk. [15:36, 3.7.2023] Barboros: Şöyle yapalım, ben size bir fark ödiyeyim ve siz bana sarıgermede başka bir yer bulun. Ama fazlada fark olmasın. [15:42, 3.7.2023] Lmx: İlgili birime ilettik ne kadar fark ödeyebilirsiniz? ona göre otel araçtırılsın. Teşekkürler [15:58, 3.7.2023] Barboros: Ben otelde oda değiştirmeye zaten para ödedim [15:58, 3.7.2023] Barboros: O yüzden max. 100 Euro öderim. [08:17, 4.7.2023] Lmx: Sarıgerme de maalesef ki size fiyat farksız otel sunulamıyor. Grand Emir dalyan her şey dahil olarak değerlendirmesi rica , fiyat farksız. Eğer isterseniz bu otele geçiş yapabilirsiniz. [08:17, 4.7.2023] Lmx: Bunun dışında bu fiyat ortalamasında bb ya da hb otel olacaktır. Bu şekilde bilgi geldi tarafımıza [08:18, 4.7.2023] Lmx: Değerlendirip bize bilgi vermenizi trica ediyoruz. [08:54, 4.7.2023] Lmx: Günaydın, Dalyan Grand Emir i kontrol ettiniz mi bu otel size yakın ve fiyat farksız geçebilirsiniz [08:55, 4.7.2023] Barboros: Ban bir link gönderirseniz bakalım [08:56, 4.7.2023] Barboros: Sahili tabi önemli [08:56, 4.7.2023] Lmx: Dalyan Grand Emir Aqua Resort - grandemir.com https://www.grandemir.com [09:11, 4.7.2023] Barboros: Dalyan grant emir akvali zorla görüştük maalesef sahili yokmuş [09:12, 4.7.2023] Barboros: Bura olma imkanı varmı [09:16, 4.7.2023] Lmx: Rezervasyona soralım fiyat farkı var mı bilmiyoruz, cevap gelince size bilgi vereceğiz [09:20, 4.7.2023] Barboros: Ok bekliyorum [09:20, 4.7.2023] Barboros: Saat 12:00’ye kadar çıkmamız gerekiyor [10:20, 4.7.2023] Barboros: Gelişme var mı siz bize Sarıgerme de hangi oteller Len beraber çalıştığınızı söyleseniz daha iyi seçme imkanımız olmaz mı [10:45, 4.7.2023] Lmx: Montebello Resort 386€ fiyat farkı ile Dbl standart kara manzarlı, Turquise Otel 335€ fiyat farkı ile yada Fiyat Farksız Grand Emir. Konakladığınız otelde erken rezervasyon yaptırdığınız için oldukça uyguna konaklıyorsunuz o nedenle diğer otellerde fiyat farkı çıkıyor [10:48, 4.7.2023] Barboros: Hayır bunu kabul etmiyorum [10:50, 4.7.2023] Barboros: Gönderdiğim oteller ne durumda [10:55, 4.7.2023] Lmx: Tui Blue Sueno ile kontratımız yok o nedenle bu otel için fiyat veremiyoruz [10:57, 4.7.2023] Barboros: Nakadar bir miktar para kalıyor 6 günlük bana gönderin ben kendim otele görüşeyim [10:57, 4.7.2023] Barboros: 11.7 sabahı çıkış yapacağım [11:01, 4.7.2023] Barboros: Biz şimdik otelden çıkacağız internetim olmayabilir yarına kadar lütfen bir çözüm bulalım otele geri döndükten sonra yine ararım [11:01, 4.7.2023] Lmx: Göndermiş olduğunuz otellerle kontratımız olmadığı için maalesef size yardımcı olamıyoruz. [11:01, 4.7.2023] Barboros: Dediğim gibi yarına kadar bir çözüm bulalım o olmazsa başkası olsun fark ödemeden Sarıgerme de sizden haber bekliyorum [11:02, 4.7.2023] Lmx: Holiday Billage Turkey ile de kontratımız yok bunlar Tui otelleri o nedenle fiyatları bizde yok [11:02, 4.7.2023] Barboros: Diyanet tur lan anlaşmalı otel olması lazım öyle mi [11:02, 4.7.2023] Barboros: Diana [11:02, 4.7.2023] Barboros: Ben soracağım burda [11:04, 4.7.2023] Lmx: Konakladığınız otelde çok uyguna kalıyorsunuz erken rezervasyondan dolayı %40 indirim almışsınız, o nedenle diğer oteller ile fiyat farkı çok yüksek çıkıyor. Fiyat farksız Dalyan Grand Emir e geçebilirsiniz, Montebello Resort 386€ fiyat farkı ile Dbl standart kara manzarlı, Turquise Otel 335€ fiyat farkı ile otel değişikliği yapabilirsiniz [11:18, 5.7.2023] Lmx: ****** Bey merhaba, otel resepsiyon departmanından Mehmet Beye durumu ilettik kendisi sorunların çözümü konusunda yardımcı olacak. Sizden ricam önbüroya gidip kendisi ile iletişime geçebilir misiniz. İyi tatiller dileriz [12:59, 5.7.2023] Barboros: İlginiz için çok teşekkür ederim ama fazla konuşacak bir şey kalmadı dediğim gibi gerisini almayada halletmeye bakacağım. Size gerçekten teşekkür ediyorum imkanlarımızla uğraştınız maalesef uygun bir otel bulunmadı yapacak bir şey yok geri kalan günlerimizi değerlendirmemiz gerekiyor iyi günler [13:55, 5.7.2023] Lmx: ****** Bey merhaba, şikayetlerinizi otele ilettik, otel yukarıdaki savunmayı ve otelin factsheetini gönderdi. sunulacak yada olmayan hizmetler ekteki katalogda belirtilmiştir [14:02, 5.7.2023] Barboros: https://m.hib.ab-in-den-urlaub.de/?IFF=110582&Laender_Ref_ID=&START=1&VA=XLMX&Kenner_Nav=&sterne=&season=s&startva=XLMX&CRS_CODE=DLMTHO&Reiseart=LIVE&PG_Art=&Zimmercode=&RequestArt=buchen&Ski_Ref_ID=&AF=&ZF=DLM&engine=pauschal&HNAME=&CHANGE_HID=625612&timestamp=1688076000&play=&UIP=&homer2=&KID=625612&KAT=&split=6& [14:03, 5.7.2023] Barboros: Size bu linki gönderdim içinde olanların hepsi yazıyor size bana Gönderdiğiniz birbirini tutmuyor [14:07, 5.7.2023] Barboros: Size gönderilen in formasyon %90’ı yanlış bizden hariç başka müşterilerde şikayetçi buluş aile olduk dediğim gibi başka bilgiler gerekiyorsa gönderebilirim [07:50, 6.7.2023] Barboros: İyi günler bugün ikinci gün otelimiz litre yağ bulunmuyor böyle bir şeyi ben piyano şirketine yakıştıramıyorum maalesef çok üzgünüm bunu lütfen kayda alıyorsunuz [11:52, 6.7.2023] Barboros: Merhaba. Durum iyicene kötüleşti burda. İşletmenin müdürü eksikler ve şikayetlerle ilgili çok barbarca tepkiler ve sözler söylüyor. Bırakın benim durumumu bu müdürün bu otelin başında ve böyle bir turizm noktasında ne işi var. Ve yine yeniliyorum siz bu insanlarla nasıl çalışırsınız. Bu tatil bitiğinde Almanca ve bütün Türkçe İngilizce hesaplarınız ve size ait olam tüm internet sayfalarınızda ve ayrıca tripadvisor da bütün olup bitenleri yorumlarda yazacağım. [11:56, 6.7.2023] Barboros: Ve siz hala bu durumu çözmek yerine olayı geçiktirip idare etmeye çalışıyorsunuz. Bu sizden aldığım son ürün olacaktır ama ilişkimiz internet çevresinde ve elimden gelen diğer mecralarda devam edecek. Bu ayıp size yeterli diye düşünüyorum ama umurunuzda olmadığını anladım. Sizi sorunu çözmeye çalışmıyorsunuz. Siz sadece tatilimin bitme gününe kadar konuyu sakız gibi uzatıp bize hiçbiriyle yapmamak istiyorsunuz. İnanılmaz vasat bir şirket ve yürütme anlayışınız var. Çok eksiksiniz çok. Ama görüyorumki bu sizin için sorun değil. Siz bileti satalım gitsin düşüncesinde bir işletmesiniz. [11:59, 6.7.2023] Barboros: Ve bu yazışmalarıda verdiğiniz çözümden uzak tepki ve kararlarınızıda, olayı çözmek için başka bir otele taşıma yapmaya istediğiniz yüksek fiyat farkınıda, 4 yıldız diye sattığınız otelin kendini bilmez turizm yoksunu insanlar tarafından ahır gibi işletildiğinide yazacağım internette [12:00, 6.7.2023] Lmx: Biz size otel sunduk ancak istemediniz, otelle iletişime geçtik, otelden gelen bilgileri ilgili birimlere gönderdik. [12:00, 6.7.2023] Lmx: Şu durum da sizin için yapabileceğimiz her şeyi yaptık. [12:00, 6.7.2023] Lmx: Otel değişikliğini kabul etmediniz. [12:01, 6.7.2023] Barboros: Evet benden 350 - 400 Euro isteyerek yaptınız, diğer otelde dalyandaydı. Ben dalyanda kalmaya gelmesini [12:01, 6.7.2023] Barboros: Gelmedim [12:01, 6.7.2023] Barboros: Ben sarıgermeye geldim [12:02, 6.7.2023] Barboros: Sunduğunuz yollar çözüm değil [12:02, 6.7.2023] Barboros: Onlara çözüm demeyin [12:02, 6.7.2023] Barboros: Otel işletmecisi benimle kavga etmeye başladı [12:02, 6.7.2023] Barboros: Otelde yemek ürünleri bitmiş be alınmıyor [12:03, 6.7.2023] Barboros: İstediğimiz birçok şeye yok bitti çekiyorlar [12:03, 6.7.2023] Barboros: Sizin hangi kafayla tecrübeyle böyle bir otele müşteri yollarsınız [12:03, 6.7.2023] Barboros: Bana birde çözüm sunduk diyorsunuz [12:03, 6.7.2023] Barboros: Hahaha [12:03, 6.7.2023] Lmx: Biz size tüm çözüm yollarını sunduk. İmkanlar dahilinde olan. Biliyorsunuz ki yüksek sezondayız. Fiyat farkları bu şekilde çıkacak. Otelle de iletişime geçtik. Yapabileceklerimiz sınırlı. Otel değişikliği düşünebilirsiniz. Tabii ki tüm haklara da sahipsiniz. [12:04, 6.7.2023] Barboros: Neymiş o haklarım [12:05, 6.7.2023] Lmx: Yukarda belirtmiş olduklarınızdan bahsetmekteyiz. [12:05, 6.7.2023] Barboros: Ya siz benimle kafamı buluyorsunuz [12:05, 6.7.2023] Lmx: ****** Bey merhaba, bölgede rehberimiz var size numarsını verdik, ona sizin numaranızı verdik REHBER SEMIH +90 535 696 96 66 [12:05, 6.7.2023] Lmx: lütfen kendisi ile iletişime geçiniz, rehberler bölgede çözüm üretiyor [12:05, 6.7.2023] Barboros: Ne olcak Semih bana nasıl yardımcı olacak [12:06, 6.7.2023] Barboros: Gelip müdürümü işten kovacak [12:06, 6.7.2023] Barboros: Benim derdim belli [12:06, 6.7.2023] Barboros: Ayıbını ve acemiliğinizin bedelini siz ödeyeceksiniz [12:06, 6.7.2023] Barboros: Ama siz bunu bana ödetmeye çalışıyorsunuz [12:07, 6.7.2023] Barboros: Ben anlamakta zorlanmaya başladım [13:49, 6.7.2023] Lmx: ****** Bey merhaba, Semih Bey ile görüşmemize istinaden Fethiye'de alternatif otel istediğinizi belirtmişsiniz, doğru mudur? [14:29, 6.7.2023] Barboros: Merhaba biz kararımızı verdik [14:29, 6.7.2023] Barboros: DALYANA gidermek istiyoruz [14:29, 6.7.2023] Barboros: Lakin şartları aynımıdır [14:40, 6.7.2023] Lmx: 2885235_7706433 THE ONE CLUB HOTEL. Otel değişiklik talebiniz için erzervasyona sorduk cevap bekliyoruz [14:41, 6.7.2023] Barboros: Neden one club otele soruyorsunuzki [14:41, 6.7.2023] Barboros: Onların söz hakkı varmıki bu konuda [15:04, 6.7.2023] Lmx: yok rezervasyon departmanına sorduk, bizim rezervasyon departmanı. Grand Emire fiyat farksız geçebilirsiniz [15:04, 6.7.2023] Lmx: Dalyan Grand Emir Aqua Resort - grandemir.com https://www.grandemir.com [15:05, 6.7.2023] Lmx: Bugün geçebilirsiniz ****** Bey [15:05, 6.7.2023] Barboros: Tamam şuan biz tekne turundayız [15:05, 6.7.2023] Barboros: Geç döneceğiz [15:05, 6.7.2023] Barboros: Yarın sabahtan geçiş yapacaz [15:06, 6.7.2023] Barboros: Siz otele gereken bilgileri verin [15:06, 6.7.2023] Barboros: Odamız hazır olsun [15:06, 6.7.2023] Barboros: Yarın sabah geçiş yapacağız [15:07, 6.7.2023] Barboros: Sakın bizi kör noktalara yada kapalı alanlara bakan odaya vermesinler [15:07, 6.7.2023] Barboros: Burda keyfimiz yerle bir oldu son günler orada bari biraz rahat edelim [15:09, 6.7.2023] Lmx: G [15:09, 6.7.2023] Lmx: Geçtiğiniz otel daha yüksek kalitede daha pahalı bir otel ama fiyat farksız konfirme edildi. [15:10, 6.7.2023] Barboros: Wenn ich in den nächsten 7 Tagen keine positive Entscheidung bekomme, werde ich rechtliche Schritte einlegen. Herzliche Grüße

LMX Flug Hotel

Mein Flug von Hamburg nach Stuttgart hatte sich verspätet, deswegen könnten wir den Flug von Stuttgart nach Tunis nicht nehmen. Wir sind erst heute im Hotel angekommen dann haben eine weitere Problem. Der Reiseleiter hat in Hotel nicht gemeldet das wir uns verspäten, jetzt muss ich Hotel auch selber zahlen. Was haben Sie von ner Mitarbeitern? Ich bitte Sie freundlich mir die 2 Tage zurück erstatten. Mit freundlichen Grüßen ****** Buchung 2875879

LMX Rückzahlung der der Anzahlung meiner stornierten Reise mit der Buchungsnr 283787

Sehr geehrte Damen und Herren  Hiermit bitte um Rückzahlung meiner Anzahlung der stornieren reise mit der Buchungsnr 2837878 Ich habe am 30.06 2023 meine Reise storniert und habe meine Zahlung von 437 Euro nich nicht zurück bekommen Ich hoffe um baldige Rückzahlung meiner geleisteten Anzahlung auf das unten angegebene Konto Mit freundlichen Grüßen ****** ******

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