To whom it may concern,
This is the reclamation for Travelstart agency which refuses to refund or answer any of the calls and emails.
My flight with booking on the 26 April 2020 with code JBRGOJ was cancelled by the airline right before the flight date due to coronavirus. Airline is Norwegian. I contacted the airline but they told me that the money was never paid out from Travelstart agency to the airline. For that reason I should try to reach out the agency Travelstart but it is IMPOSSIBLE.
I have tried for the last 3 months to reach somehow Travelstart customer service with no success. Any of the phone numbers which are on Travelstart website works.
I contacted via mail over and over with no answer.
I opened also a internal reclamation case In Travelstart page - ID 43556899.
I requested before and after the departure date to Travelstart to issue a REFUND.
For more information please check the screenshot attached.
Total amount to be refunded is 425,30.
Thank you very much in advance!
Kindest regards,
****** ******
Teilen
05-06-2020 um 19:40 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Travelstart weitergeleitet. Mehr erfahren.
05-06-2020 um 19:40 Uhr
Die Beschwerde wurde per Brief an Travelstart weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort des Verbrauchers
23-07-2020 um 09:09 Uhr
Noch keine Refund von Travelstart erhalten
Antwort des Verbrauchers
06-08-2020 um 16:29 Uhr
Noch keine Refund von Travelstart erhalten.
Antwort des Verbrauchers
06-08-2020 um 16:30 Uhr
Noch keine Refund von Travelstart erhalten
Antwort des Verbrauchers
13-07-2022 um 17:22 Uhr
I NEVER RECEIVED MY REFUND AND I HAVE BEEN WAITING OVER 2 YEARS TO GET MY MONEY BACK. You tell me Norwegian is processing the refund. After calling 20 times to Norwegian there is always the same answer : THEY NEVER RECEIVED THE MONEY IN FIRST PLACE FROM TRAVELSTART.
STOP FOOLING ME AND PROCEED MY REFUND ! THIS IS FRAUD !
Proceed to my refund in attached bank account ASAP or as the same account as the payment method.
Antwort des Verbrauchers
21-10-2022 um 16:26 Uhr
Ich habe kein Geld noch bekommen. Ich bekomme ein Email dass ich 29€ statt mein 400€ bekommen wird. ES IST EIN WITZ!
Ich habe kein Geduld mehr !
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
18-08-2023 um 12:20 Uhr
Problem ungelöst
0 / 10
Kundenservice NoteNEIN
Weiterempfehlung?Sie haben NICHTS gemacht und mein Geld gestohlen !
Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.