Mein über Tripmonster gebuchte Flug im Juni wurde wegen der Ende Mai gecancelt. Laut Aussage von Kollegen der Hotline sollte das Geld 8-12 Wochen später zugezahlt werden. Danach kamen keine Informationen und Rückzahlung von Tripmonster und so versuchte ich Ende August per Mail eine Klärung der Situation. Daraufhin kam weder eine Antwort noch eine Zahlung. Mittlerweile sind wieder 3 Monate vergangen. Bitte klären Sie das schnellstmöglich.
Hoffe auf schnelle Antwort
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Antwort von Tripmonster
12-12-2020 um 20:26 Uhr
Dear Susanne,
Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.
We are aware that some refunds are being delayed longer than usual, due to airlines taking a long time to approve refunds. The approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.
One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.
Thanks
Antwort von Tripmonster
14-12-2020 um 10:25 Uhr
Dear Susanne,
We have been informed that the refund has been authorized, so we are going to give your money back in the same payment method that you provided when booking your flight. During the next few days (max 2 weeks) you will see the value reflected in your bank account.
In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details. This e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process.
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues.
Kind regards
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
27-12-2020 um 23:11 Uhr
Problem behoben
3 / 10
Kundenservice NoteNEIN
Weiterempfehlung?
Lange Wartezeit und erst nach Einschaltung von Reklamation24 eine akzeptable Reaktion.
Danach verlief aber alles nach unseren Wünschen.
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