Fluglinie Condor verweist ganz klar bei der Flugpreisrefundierung auf Tripmonster.
Tripmonster (nur über my trips sehr eingeschränkt & unzureichend kontaktierbar) benötigt vermeintlich für die Rücküberweisung die Genehmigung von Condor?! BEARBEITUNGSDAUER: 12-14 Wochen- Geht`s noch? WOFÜR?
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Antwort von Tripmonster
29-06-2022 um 14:32 Uhr
Dear customer,
Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.
One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.
Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.
Thanks
Antwort des Verbrauchers
25-07-2022 um 08:03 Uhr
Warte nach wie vor auf Erledigung!
Antwort von Tripmonster
29-07-2022 um 15:41 Uhr
Dear customer,
We have been informed that our colleagues have contacted you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.
We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread 5238846 BOOKING 20495303 REFUND that is already opened with the e-mail address used in the booking process.
Thanks and regards
Antwort des Verbrauchers
15-08-2022 um 15:10 Uhr
Warte noch immer auf meine Rücküberweisung seit 20.05.! Dieses ewige Hinauszögern ist eine Frechheit! !
Antwort von Tripmonster
16-08-2022 um 15:37 Uhr
Dear customer,
We have been informed that our colleagues have contacted you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.
We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread 5238846 BOOKING 20495303 REFUND that is already opened with the e-mail address used in the booking process.
Thanks and regard
Antwort des Verbrauchers
12-09-2022 um 11:53 Uhr
Mittlerweile sind 16 Wo Bearbeitungszeit vergangen...noch immer kein Geld zurückbekommen bzw. keine Information über den Stand der Dinge mit dem angekündigten Mail Thread erhalten
Diese Buchungsplattform ist wirklich eine Frechheit. Lt. Fluglinie wurde auch die Flugannullierung am 28.04. weitergegeben & ich wurde einfach gar nicht von Tripmonster informiert!
Antwort von Tripmonster
12-09-2022 um 14:18 Uhr
Dear customer,
We have been informed that our colleagues have contacted you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.
We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread 5238846 BOOKING 20495303 REFUND that is already opened with the e-mail address used in the booking process.
Thanks and regard
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
26-09-2022 um 12:01 Uhr
Problem behoben
0 / 10
Kundenservice NoteNEIN
Weiterempfehlung?
17 Wochen Bearbeitungszeit & dann € 80 ,-Bearbeitungsgebühr (obwohl keine Schuld unsererseits vorlag) verrechnet - Von Kundenservice zu sprechen, ist hier eine Verhöhnung.....leider!
Tripmonster- sicher NIE mehr WIEDER!
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