Compensation claim under

  • 06 Dez 2022
  • #445729
  • 151
Anzeige

Ich erinnere sie noch einmal an meine Mail vom 14.10.22 und fordere sie auf,den Betrag innerhalb von 4 Wochen zu begleichen.

I remind you again of my email of October 14th, 2022 and ask you to pay the amount within 4 weeks.


Gesendet von Outlook für iOS
Von: kim ****** <******@outlook.de>
Gesendet: Freitag, Oktober 14, 2022 4:55 PM
An: info@luxair.lu <info@luxair.lu>
Betreff: Compensation claims under Regulation (EC) No. 261/2004 (Flight Compensation Regulation) Flight number LG3591

Sender:
Kim-Sophie ******
Reimsbacher Str.123
66701 Beckingen


Luxair
25 rue Gabriel Lippmann
5365 Munsbach
Luxembourg
info@luxair.lu

Compensation claims under Regulation (EC) No. 261/2004 (Flight Compensation Regulation)
Flight number LG3591

Dear Sir or Madam

The claim refers to the following delayed flight:
Flight number, airports of departure and arrival: LG3591 - Luxemburg International Airport (LUX) to Barcelona - El Prat Josep Tarradellas Airport (BCN)
Scheduled departure: 2022-09-29 12:00
Scheduled arrival: 2022-09-29 14:15
Actual departure: 2022-09-29 15:48
Actual arrival: 2022-09-29 17:32
Delay of the departure: 228 min.
Delay of the arrival: 197 min.

I assert the following claims:
Compensation payments: 750,00 €

The claims described above include the claims for the following fellow passengers: Gudrun ******

Ilenia Luisa-Maria ******

I request payment in the amount of 750,00 € by bank transfer to the following bank account within four weeks

If you believe that there is no entitlement to compensation due to exceptional circumstances, I ask you to prove such circumstances.


Ihr Text


Kind regards
Kim-Sophie ******


Von meinem iPhone gesendet

Gesendet von Outlook für iOS

Teilen

06-12-2022 um 17:35 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Luxair weitergeleitet. Mehr erfahren.

1
Luxair
Zufriedenheitsindex: 24.9/100

Problem mit Luxair?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.